Länge sedan

Jaha mina vänner nu äntligen är man här och skriver ett inlägg. Det var väldigt länge sedan man tog sig tid till att uppdatera här.

Är väl kanske som min bäste väns mamma sa "jag misstänkte att du mådde bra nu, då du uppdaterar bloggen dåligt"

Precis så är det, konditionen börjar komma tillbaka, jag har väldigt sällan ont i kroppen nu och det känns för det mesta väldigt bra. Har jobbat nu i 14 dagar och det har gått bra, dock kommer tröttheten hårt på eftermiddagen.

Kan väl passa på att berätta att jag fått beskedet från läkaren att allt skall vara borta i kroppen nu i alla fall, sedan har ju älgjakten börjat för oss här i södra Sverige, har spenderat en vecka hemma hos mamma och passat på älg i småland, senast idag va jag i dalsland på lite rådjursjakt.

Lilla Molly, hon kröp nästan ur skinnet så glad blev hon när hon fick följa med igår.

Nähä nu ska jag gå en sväng med lill råttan "Molly"

Kommentarer
Postat av: Gullan

Hej Micke!

Vad glad jag blev när jag läste din uppdatering på bloggen. Har tänkt på dej o Linda ofta...

Kram från Gullan

2008-11-01 @ 20:25:00
Postat av: Tinna

Jössenadå, en uppdatering.... ja jag vet att du mår bra nu och det räcker faktiskt men blir jätteglad ändå att höra från dig. Vad sägs om en prommis med Molly och Ebba och fabian i sundhammarstrakter och en god toddy efteråt? Även om det inte blir nu till helgen så kanske nästa... eller???? Kram på dig och lika till Linda

2008-11-01 @ 21:50:20
URL: http://knapskan.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Skriv din bloggadress + att du vill delta i tävlingen till mig här i bloggen, sen skriver du ett inlägg på din blogg om att du är med och tävlar om denna fina goodiebag och min bloggadress + kopeira denna bild. Så är du med i tävlingen! LYCKA TILL NU ALLIHOPA! Tänker ha flera sånna här på bloggen!

2008-11-01 @ 21:52:13
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/
Postat av: Hannah

Kolla gärna in och säg vad du tycker om min nya design.



Glöm inte att tävla om att bli veckan blogg :)

2008-11-01 @ 21:54:15
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hej Micke!

Skönt att höra att du mår bra igen!

Kramar från Ingela

2008-11-04 @ 10:48:51
Postat av: Ellinor

Äntligen! ...uppdatering.

Har sällan blivit så glad av att se en älg!

Såg förvisso en älgko häromdagen med en kalv på väg till bion på landet, men då var det jag som körde och då var det inte lika roligt...men bromsen hittade jag och bio i Grytgöls centrum blev det.

Kram Ellinor

2008-11-06 @ 22:12:08
Postat av: satu

Ohh va härligt att höra attt det börjar bli bra :D

Har tänkt på dig o Linda ofta och hopaps ni har det br!!



Lycka till med älgen!

Kram kram kram

2008-11-14 @ 16:35:15
URL: http://knape.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0