Röntgen och ännu mer väntan...

image8
Ja först får man väl börja med att be om ursäkt för att det är så långt mellan gångerna som man bloggar, ja syrran jag skall försöka bättra mig.

Idag har man varit på Sahlgrenska, ny röntgenplåtar, och dags att invänta nya svar.. alltid jobbigt att gå och vänta. Just nu handlar det mest om skall det räcka med en dos eller behövs det flera cellgiftskurer.

Min läkare ringde idag iallafall och lät meddela att den 12 maj är det dags för cellgifter, min första reaktion va nog lite - nää 12 går inte då är jag upptagen.. skall bara kolla min kaleneder, hmm det var visst inte så mycket, jag ser visst ganska ledig ut.

Var väl inte helt väntat att hon skulle ringa sådär, jag hade nog förväntat mig att hon skulle kalla till ett möte när provsvaren från idag hade kommit och diskutera mer hur allt skall gå till framöver. men men vad vet jag.

nähä nu skall jag ha lite kaffe innan jag ringer lillasyrran.

RSS 2.0