Flytt dax

image5
                                                                                                  Foto: per-olof sännås

Nu bär det iväg alldeles strax för att hjälpa bästa vännen att flytta, tänk vilken tur att man får parkera släpkärran 100meter från porten och att huset endast har 14 trappor utan hiss. Jaja träning påstås ju vara nyttigt så det är väl bara att bita i.

Ha en trevlig helg

Jag skall lära honom allt jag kan - och lite till....

image4


Då har man äntligen blivit morbror, kl 02:18 inatt så fick man en systerson som skall heta William. Självklart har jag lovat min syster att jag skall lära hennes son allt jag kan...

Vet dock inte om hon verkade helt lycklig över detta, undrar vad det kan bero på.

Grattis syster och lycka till

Jobb, jobb åter jobb

Haft en otroligt rolig dag idag, har suttit och skissat och ritat på den nya montern till båtmässan i Stockholm, vet dock inte om det blir slutgiltigt detta men är nog ganska nära sanningen..

Dagen blev ju inte sämre av att bästa kompisen kom på besök igår och gjorde oss sällskap öven en semla och kaffe.

Sov så gott


image3

Båtmässa - Allt för sjön

Knappt hinner årets första båtmässa gå av stapeln innan man sitter och planerar inför nästa. Stockholmsmässan - Allt för sjön. 

Man kan heller inte sluta förvånas utav vårt kära grannland hur dem har lyckats planera in sin båtmässa på samma dagar som vi har här i Sverige.

Bara för att göra livet surt för oss grossister som vill vara på så många ställen som möjligt.

Tyvärr Norge ni slipper oss i år. 

image2

RSS 2.0