Tankar..tankar och åter tankar

Nu är det en vecka kvar till behandling, känns ganska bra men samtidigt väldigt tungt. Pratade med en sköterska idag på avdelningen där jag skall vara, var väldigt trevlig och informerade mig om hur det skall gå till.

Måndag morgon, inskrivning och provtagning på avdelningen samt träffa behandlande läkare. När detta är avklarat så skall man ner till operation som skall sätta en kanyl i halspulsådern ovanför nyckelbenet. Sedan direkt till röntgen för att se om nålen sitter korrekt.

Sedan börjar de långa dagarna blir cellgifter varje dag i 5 dagar, varje dos tar mellan 8-9 timmar att få.

Ser fram emot att få lite besök under denna tiden iallafall.

nähä nu skall jag ha kaffe framför tv med min underbara fru


Så här hade kanske varit ett sätt att få behandlingen
image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0