Besök



Idag har jag haft mycket folk på besök, den ena efter den andra har dem avlöst varandra.

Först kom Jenny, min goda vän som nu mera bor i enköping tyvärr träffas man ju lite för sällan.
Sedan kom min älskade linda och tätt därefter Per som trots att han bor i Göteborg så träffas man inte för ofta.

Sedan kom även hela familjen pedersen på besök så folkat det har det varit idag iallafall.

I morgon då får man ju äntligen komma hem igen, ska bli så skönt att få sova i sin egen säng, o bara vara hemma..

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hej min bäste vän jag ber TUSEN ggr om ursäkt för att jag inte kunde komma idag men jag kommer imorgon vid 2 snåret Kram på dig

2008-05-15 @ 23:31:23
Postat av: fru kronstrand

Älskade Stefan, du behöver absolut inte be om ursäkt. Micke är nog jätteglá för de studer du kan komma, men du måste leva ditt liv också. Hoppas att du hade mysigt igår ;-)!.. Vi kanske ses i eftermiddag, Pöss på dig!!

2008-05-16 @ 06:49:29
Postat av: Mikael

Ingen fara min bäste vän, hade antagligen inte orkat med dig igår iallafall, var helt färdig..



Vi hörs under dagen

2008-05-16 @ 08:03:46
URL: http://kronstrand.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0