Sverige....


Lite sent kanske att blogga nu, men Sverige vann sin match idag mot Grekland, underbart.. Haft en bättre dag idag, var på jobbet och fixade till alla papper till försäkringskassan, pratade med kollegor och hade trevligt..

Åt lite lunch med en kollega idag, satt där och han insåg ganska snabbt att Thai maten var väldigt stark, jaja tänkte jag, jag känner ju inte så mycket som vanligt.. Tji fick jag kom efter en timma kallsvettningar och brännande känsla gött med lite drag i maten.

Nähä läggdags, skall försöka skriva lite i morgon igen.

Kommentarer
Postat av: Tinna

Gott att höra att du mår bättre. Och vilken match!!!! Du skall veta att jag tippade 2-0 till Sverige. Flera skrattade åt mig igår när jag tippade detta, men inte idag!!!! Ja nu kan vi glädja oss åt detta till nästa match. Vi får hoppas att Slatan, Fredrik och de övriga gör en lika bra match då. Kram

2008-06-11 @ 08:30:33
URL: http://knapskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0