Svensexa..



Igår så hade vi svensexa för en kollega, blev en toppendag. Först lurade vi honom med att stjäla hans bil när han såg det, sedan in till Örgryte brottningsklubb där han fick gå en match mot en kille som tävlade i 60kg klassen. Ska väl kanske tillägga att 90kg Andreas var helt chanslös...

In till stan för lite uppdrag, fråga mammor pinsamma frågor och dansa bröllopsvals på avenyn, efter detta till gökboet för 5 kamp, klättervägg, pilbågsskytte, sumorottning, tjuren och självklart paintball.

Paintballen var trevlig, Andreas fick en björndräkt, efter ett par vanliga spel så var det dags för björnjakt.. Utan att överdriva så har nog Andreas ett par ställen på kroppen som kommer göra lite mer ont än andra idag.

Efter detta så avslutade vi med en god middag på Joe Farrelies toppen mat som vanligt.


Ska väl avslöja att idag skall jag, Fredrik, Emil och Stefan åka och titta på de "stora bilarna" som Emil säger.. Det är ju Monster Jam i stan.



Kommentarer
Postat av: Vimmerby

låter som du har haft en trevlig helg!

hoppas att ni får en lika trevlig dag i dag o att Emil blir imponerad av de stora bilarna.. ler..

många kramar

2008-06-15 @ 10:58:18
URL: http://lindakron.blogspot.com
Postat av: Tinna

Hörde att det var ganska kul med dessa monster till bilar. Ja det är väl så grabbigt det kan bli!!! Underbart att höra hur krafterna kommer tillbaka. Stor, stor kram, Tinna

2008-06-16 @ 11:12:45
URL: http://knapskan.webblogg.se/
Postat av: Kramar

Hej Mikael

Mamma sa att jag kunde läsa om dig i din blogg, hoppas du mår så bra du kan jag tänker på dig o Linda och förstår att lilla Molly har det bra..



Hoppas ni får en härlig midsommar alla 3 :)

Många kramar från kollega Pauline

Jag har vart borta så länge nu men jag hoppas du kommer ihåg mig ändå hihi

2008-06-16 @ 21:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0