Måndag



Sitter på en altan i skuggan och tittar ut över en blå himmel, nästan synd och skam att klaga på vädret. Hade man mått bra och inte haft illamående känsla så hade man troligtvis just nu kommit till insikt med att livet är underbart..

Nu är det ju inte riktigt så, i min värld så är man illamående, vädret är för varmt och i skuggan där blåser det för mycket.. visst känns man som en positiv människa.

Det som är jobbigt just nu är att det gör ont att gå, stå, sitta. Vad jag än hittar på så värker kroppen, höga ljud är obehagliga och koncentrations nivån är låg.

Med andra ord JOBBIGT... tur att man har en liten lugn hund här hemma som gärna kommer och håller en lite sällskap på altanen. Goda vänner som kommer förbi. En fru som alltid ställer upp oavsett vad det är.

Om man skulle sätta sig och fylla i alla papper till försäkringskassan kanske..

Kommentarer
Postat av: Din fru

jadu, älskling livet är inte så lätt ibland. Men tänk i framtiden, när du åker på en förkylning eller liknande ojojoj vad det kommer att kännas lätt då!!.. Inte många timmar kvar nu, sen kommer jag hem, din trogne tjänare ;-)! Älskar dig min goa man! Puss....

2008-06-09 @ 14:13:53
Postat av: Tinna

Vet ni om att jag blir så varm inombords när jag läser det ni skriver om varandra. Ni är ett helt fantastiskt par och att få ha det så, mitt i all jävlighet, är en tröst för alla oss andra också som följer med er på denna jobbiga resa. Kärleken är ett förunderligt läkemedel. Den stärker och den helar. Och Micke, den enda tröst jag kan ge är att nu har du nått botten, nu finns det bara en väg - uppåt! Stor, stor kram till er båda!

2008-06-10 @ 10:32:53
URL: http://knapskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0