Lugn vecka



Haft en väldigt lugn vecka här i gbg, Lindas föräldrar har varit på besök och jag var inne i tisdags för ytterligare en kur, som vanligt kan man nästan säga nu så fick man feber på kvällen men denna gången höll det inte i lika länge, beror nog på att mina blodvärden var bättre denna gången.

Tog en trip med en kollega i onsdags och besökte två jaktbutiker, snacka om att man blir sugen på att ge sig ut i skogen, fick iallafall köpt hem lite övningsammunition så snart ska pappälgen på banan få smaka på lite bly. Övning ger färdighet eller vad är det man brukar säga.

Nähä nu ska köttet på grillen, längtar så efter lite gott grillat och en flaska rött eller två.

Kommentarer
Postat av: Tinna

VÄLKOMMEN TILLBAKA! Till Bloggen menar jag. Så gott att höra att du längtar efter grillat och gott vin! Och jaktsäsongen är ju inte förrän i höst och då är du fit for fight igen. Lite tjälknöl kan jag tänka mig att Stefan längtar efter. Stor, stor jättekram från mig och Håkan!!!

2008-07-11 @ 12:28:33
URL: http://knapskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0