Lördag, varmt som attan




Nu är det ett par dagar sedan man var här och berättade hur det går, beror på att jag mått riktigt dåligt denna veckan. Har inte fått behålla den mat som man ätit och illamåendet har varit väldigt envist. Det var väl först i torsdags som det började kännas någorlunda okej och igentligen idag där jag känner mig pigg utan att magen är allt för jobbig.

Idag är det olidlligt varmt, 29 grader i huset 24 i skuggan och termometern visar 38 på solsidan, så man sitter gärna ute på altanen i skuggan och undviker solen. Skulle egentligen följt med Stefan idag och åkt lite båt från Orust till Göteborg, men går inte att lämna Molly hemma en dag som denna, vore tortyr.

I morgon kommer svärföräldrarna på besök, tänkte vi skall åka iväg snart och shoppa lite så man kan bjuda på något typiskt västkust till middag i morgon kväll.

Ha nu en bra helg

Kommentarer
Postat av: Tinna

Åh vad jag längtat efter att läsa något här igen! Har ju fått rapporter från Stefan och hållit mig någorlunda underrättad men ändå. Förstår att du haft ett helvete denna gången och därför så gott att höra att det nu vänt tillbaka igen. Ja Mikael, visst har det varit varmt. Våra kroppar klarar inte dessa kast och ännu mindre din! Har badat och badat så snart jag fått chansen. Inte Håkan dock.... han kan inte förstå varför man utsätter kroppen för denna kallchock!! Men han följer med och håller i handuken! Ebba, som just nu löper, har mått ganska dåligt hon med. Baden har varit hennes räddning också! Längtar efter att få se er här, både dig, Linda och Molly och krama om er alla 3. Tills dess skickar jag kramarna genom bloggen!

2008-07-06 @ 07:42:16
URL: http://knapskan.webblogg.se/
Postat av: E.

Härligt att du är på g med bloggeriet igen. Jag har liksom skaffat mig en mani att kolla din och Lindas blogg.

Så blogga på!

Kram

Ellinor

2008-07-06 @ 19:50:48
Postat av: Ellinor

Härligt att du är på g med bloggeriet igen. Jag har liksom skaffat mig en mani att kolla din och Lindas blogg.

Så blogga på, det blir så tråkigt annars!

Kram

Ellinor

2008-07-06 @ 19:51:44
Postat av: Ellinor

Ja, ibland flyger man över tangenterna lite för fort och skickar iväg halvfärdiga meningar, som ovan. Men det var ju bra med två nästa likadana meddelanden. Det förstärker ju bara vad jag menar.

Ellinor

2008-07-06 @ 19:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0