Grattis kära mor



Idag fyller min kära mor år igen, dock vet jag inte hur hon har lyckats med bedriften att aldrig bli äldre än 27.  Hoppas ni får äta en smarrig tårtbit ikväll nu då.

Själv så sitter man här och räknar ner nu, i morgon får man komma hem igen, hoppas att det går bättre hemma denna gången än förra då den var lite tuff. Men men spelar ingen roll nu ser man ljusningen iallfall, snart är cellgifterna slut, en röntgen och en operation så nu är det snart klart.. :)

Grattis ännu en gång kära mor så ringer jag ikväll...

Kommentarer
Postat av: Joacim

Hej Micke!

Skönt att läsa att humöret är bra! Har varit lite dålig på att höra av mig (haft lite körigt), men jag har allt kollat vad du skriver. Hoppas även jag att du kommer att må bättre den här gången. Ha det bra! /Jocke

2008-07-17 @ 20:04:56
Postat av: Anonym

Tack Micke. Det blev lite sent på födelsedagen så jag läste inte det här förrän idag. Men det blev tårta, vin, och lite sömn. (Saknade dig, men det får vi ta igen en annan gång). Tack för den fina presenten, det ska bli jättekul.

Nu har jag äntligen semester, så vi kommer väl ner någon gång i sommar.



Massor med kramar till dig. //Mamma

2008-07-18 @ 14:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0