Äntligen...

Nu är det sista dagen för cellgiftsbehandling här på Sahlgrenska, haft en hemsk natt där den ena på rummet snarkat värre än ljudet från en skördetröska, och den andra har sprungit runt och varit förvirrad.

Nu har jag iallafall fått byta avdelning och rum, så nu kanske man kan få sova lite. Ska bli så skönt att komma hem till min älskling och lilla molly.

Satt här för en stund sedan och funderade på en passande bild till detta inlägget för att visa lite av den lyckan att man får komma hem idag.. Det ända jag kan komma på som kan symbolisera detta på något sätt är följande bild.



Alla vi som har någon anknytning till landet, vet ju hur glada kor blir när de släpps ut på grönbete på våran.

Ha en bra dag mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Vimmerby

vad du är underbar!

ja bilden talar sitt språk väldigt tydligt måste jag säga.

vi förstår att det känns underbart att få komma he,

ha de så gott nu så hörs vi i helgen.

kram syrran

2008-07-18 @ 09:36:23
URL: http://lindakron.blogspot.com
Postat av: Tinna

Grönbete för kon och gott grillat med passande vin till för dig!!! Välkommen hem.

Kramar från oss alla 4 här (Tinna, Håkan, Per och Emelie)

2008-07-18 @ 11:31:14
URL: http://knapskan.webblogg.se/
Postat av: Thomas Wahlberg

Uppväxt på skaraborgska landsbyggden som man är försår jag symboliken helt och fullt. Har lite svårt att se dig framför mig rusande runt på en grön äng på alla fyra men ändå, symboliken är talande!

Hoppas nu att du får en bra helg och bara vetskapen om att den här behandlingen är över måste kännas underbart.

Hoppas att vi ses snart och hälsa Linda!

2008-07-18 @ 12:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0