Långt mellan inläggen

Jaha då äntligen har man fått ur den berömda tummen för att göra ett inlägg igen, har varit mycket denna veckan att tänka på då man skall in för operation på torsdag.

Kan inte säga att jag är speciellt orolig trots att det är en ganska ovanlig operation, men man får väl villigt erkänna att man är ju inte speciellt sugen på att opereras.

Jag lovar att jag skall lägga ut något här så fort jag orkar efter operationen, så slipper ni fundera så länge.


Den här får man väl tillägna Stefan idag..

Kommentarer
Postat av: Gerd o Göran



NI finns i våra tankar.

2008-08-27 @ 21:39:28
Postat av: Tinna

När du läser detta är operationen över och sista delen av alla dina behandlingar är över. Antagligen har du rejält ont nu i början och det kommer att ta en tid innan du har återhämtat dig men det är ändå över! Skickar en stor, stor kram från både mig och Håkan. Välkommen hem!!!!

2008-08-29 @ 08:57:31
URL: http://knapskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0