Färdig...

Äntligen kan man väl kanske säga nu.. Jag påbörjade ett litet projekt i maj strax innan jag blev sjukskriven. Sedan har man jobbat med detta så ofta som man har orkat och när man har haft lust, allt för att skingra tankarna och ha lite terapi att syssla med.
Mycket sandpapper har förbrukats i alla möjliga olika grovlek, många timmar har det blivit nu när man suttit på altanen och nästan varit täckt utav slip damm.

Känns rätt skönt att kunna säga att 1 Augusti blev dagen då projektet avslutades, nu återstår bara att åka till skjutbanan och se till så att siktet är rätt inställt igen.

Före bild




Efter bild


Kommentarer
Postat av: Vimmerby

den blev jätte snygg ju!

den ska du vara stolt över....

2008-08-01 @ 13:07:24
URL: http://lindakron.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag tycker det är så skönt att läsa allt du skriver Mikael, vilken underbar humor , du har i allt du meddelar,, skulle precis skiriva , vad fint geväret blev, då jag ser att Linda också redan berömt, dig,, ha det så underbart båda två,,



mycket fint inlägg från din Linda, som jag läst tidigare,,



mvh Ingmarie / Duells,,,,

2008-08-01 @ 16:11:40
Postat av: Tinna

Du, kan man ta licens för jägarexamen efter 60?????

2008-08-01 @ 17:57:53
URL: http://knapskan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0